“Otobüs taşımacılığında dünyada ilkleri uyguluyoruz”

Şehirlerarası otobüs yolculuğuna farklı bir hizmet getirmeyi amaçlayan Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek sözlerine şöyle devam etti: “Biz kuraları değiştirmeye ve karayolu ile seyahat etmenin mutluluğunu ve keyfini yaşatmak için bu yola koyulduk. Ortaya koyduğumuz seyahat modeli bize ve ülkemize özgü bir model olacak. Havayolunun en büyük avantajlarından biri hızlı ulaşım. Fakat bunun yanında birçok dezavantajı ve stresi var. Saatler öncesinden havalimanına gitmek ve uçak korkusu gibi. Biz bu dezavantajlara ve strese tamamen son vereceğiz.”

“Türk insanı seyahat etmeyi ve keşif etmeyi seven bir insanlardan oluşuyor. Fakat konforlu, keyifli ve güvenli bir şekilde mevcut hizmet anlayışları ile karayolunda maalesef mümkün değil. Vivalines bütün beklentileri karşılayacak ve beklentilerin üzerine çıkacak bir hizmet sunacak herkese” Ortaya koydukları modelin çok ses getireceğine inandığını belirten Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek Türkiye’de artık insanların gururla ve keyifle seyahat edecekleri bir seyahat firmasının var olduğunu sözlerine ekledi.

“DÜNYADA İLK KEZ KARA ULAŞTIRMASINDA CHECK-İN YAPAN VE BOARDİNG KART VEREN İLK FİRMA OLACAĞIZ”

Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, “Viva demek ‘çok yaşa’ demek. İnşallah da şirketimiz çok yaşar. Ülkemizde birçok sektörde ciddi yatırımlar yapılıyor. Bir taraftan ülkemizde birçok önemli yatırım yapılırken maalesef kara ulaştırması Türkiye’ye yakışır nitelikte değil.

Her yıl 230 milyon insanın seyahat ettiği kara ulaştırmasına yeni bir hizmet kalitesi sunmayı amaçlıyoruz. Dünyada ilk kez kara ulaştırmasında check-in yapan ve boarding kart veren ilk firma olacağız. Yolcularını evlerinden özel araçlar ile alıp sadece yolcularına özel olarak tasarlanmış VİP Lounge’da ağırlıyoruz. Yolcu güvenliğini çok önemsiyoruz. Kalkış noktalarına gelen yolcularımızın valizlerini X-Ray cihazlarından geçiriyoruz ve her yolcuya özel olarak hazırlanmış boarding pass ile otobüse binmesini sağlıyoruz. Non-stop gidiyoruz. Yemek veriyoruz. Bütün bunlar bir farklılık. Bütün bu farklılıklara rağmen İstanbul-Ankara arasındaki 65 TL olacak. Şu an otobüs işletmecileriyle bir tek özelliğimiz otobüs çalıştırmamız. Şu anda filomuzda 6 adet otobüsümüz var. Her bir otobüsümüz her gün 3 tek sefer yapacak. Toplamda 18 sefer yapacağımız. Mayıs ayına kalmadan İstanbul-İzmir arasında seferler yapmayı hedefliyoruz. Mayıs sonunda filomuzda 50  otobüse ulaşırız diye düşünüyorum. Yolcularımıza 7 değişik mönü uyguluyoruz.”

31 ADET KOLTUKLU OTOBÜSLE İSTANBUL’DAN ANKARA’YA…

Normal otobüslerde 46 olan koltuk kapasitesi 31 adete düşürülmüş. Ve 31 adet özel tasarım lüks koltuklar yerleştirilmiş. İçinde tuvaleti ve hizmet mutfağı bulunan Vivalines otobüsleri ekspres seferleri ile hiçbir yerde durmayarak İstanbul- Ankara arasını 4 saat 15 dk’ya indirecek. Yolculuk sırasında sıcak yemek ikramının olacağı ve her yolcuya özel tablet bilgisayar ile kesintisiz internet imkanı verecek Vivalines bitmesi hiç istenmeyecek yolcukları ile anılması bekleniyor.